Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi aspektami marketingu oraz budowania strategii marketingowej.
Szkolenie skierowane jest do kierowników, menadżerów, specjalistów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, doradców, czy sprzedawców, zatrudnionych w mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.
Forma prowadzenia szkolenia:
Trening połączony z wykładem. W trakcie szkolenia przewidziana jest dyskusja i praktyczne rozwiązywanie konkretnych przypadków.
dr hab. Krzysztof Krukowski – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Od 2002 r. związany z Wydziałem Ekonomii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie – adiunkt. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy oraz zarządzaniu w dużych i średnich przedsiębiorstwach oraz przewodniczeniu w Radach Nadzorczych. Bogate doświadczenie trenerskie, głównie w zakresie kwestii marketingowych i zarządzania. Autor licznych publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych.
Termin:
26 czerwca 2017 w godzinach 9:00 – 18:30
Miejsce szkolenia:
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Spółdzielczości i Przedsiębiorczości Lokalnej WAMA-COOP, ul. Mickiewicza 21/23, 10-508 Olsztyn
Organizator szkolenia:
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Spółdzielczości i Przedsiębiorczości Lokalnej WAMA-COOP
SZCZEGÓŁOWA PROBLEMATYKA
1. Koncepcja marketingowa funkcjonowania przedsiębiorstwa
- koncepcja produkcyjna
- koncepcja marketingowa
- koncepcja zarządzania strategicznego
- podstawowe pojęcia marketingu: pragnienia, potrzeby, popyt, rynek, klient
2. Wartość konsumencka
- opcje wartości konsumenckiej
- tworzenie wartości
- wartość dodana
3. Marketing z punktu widzenia przedsiębiorstwa
- podmiot marketingu
- przedmiot marketingu
- kupujący i korzystający z marketingu
- korzyści płynące z działań marketingowych
- sposób korzystania z marketingu
4. Aspekty funkcjonowania marketingu
- bieżąca sytuacja marketingowa
- analiza problemów i możliwości
- cele
- strategia marketingowa
- prognozy działania
- kontrola i określenie planów awaryjnych
5. Marketing MIX
- cena
- produkt
- dystrybucja
- promocja
6.Ewolucja koncepcji działania przedsiębiorstw
- kierunek rozwoju marketingu