Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowoczesnymi systemami obsługi klienta, w tym skutecznymi technikami sprzedaży i telemarketingiem.
Szkolenie skierowane jest do kierowników, menadżerów, specjalistów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, doradców, czy sprzedawców, zatrudnionych w mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.
Trening połączony z wykładem. W trakcie szkolenia przewidziana jest dyskusja i praktyczne rozwiązywanie konkretnych przypadków.
dr hab. Krzysztof Krukowski – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Od 2002 r. związany z Wydziałem Ekonomii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie – adiunkt. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy oraz zarządzaniu w dużych i średnich przedsiębiorstwach oraz przewodniczeniu w Radach Nadzorczych. Bogate doświadczenie trenerskie, głównie w zakresie kwestii marketingowych i zarządzania. Autor licznych publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych.
dr Jarosław Mioduszewski – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Od 2000 r. związany z Wydziałem Ekonomii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie – adiunkt. Posiada wieloletnie doświadczenie w przewodniczeniu w Radach Nadzorczych dużych i średnich przedsiębiorstw. Posiada bogate doświadczenie doradcze i trenerskie, głównie w zakresie marketingu, negocjacji i obsługi klienta oraz kwestii stricte biznesowych. Autor licznych publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. W latach 2004-2006 pełnił rolę eksperta biznesowego w ZPORR oraz w 2007-2013 w RPO w województwie warmińsko-mazurskim.
Termin:
21 czerwca 2017 w godzinach 9:00 – 18:30
Miejsce szkolenia:
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Spółdzielczości i Przedsiębiorczości Lokalnej WAMA-COOP, ul. Mickiewicza 21/23, 10-508 Olsztyn
Organizator szkolenia:
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Spółdzielczości i Przedsiębiorczości Lokalnej WAMA-COOP
SZCZEGÓŁOWA PROBLEMATYKA
1. Sprzedaż osobista
- pracownia zmian zachowań (asertywność, uległość, agresja)
- istota sprzedaży osobistej
- struktura procesu sprzedaży
- identyfikacja i selekcja nabywców
2. Techniki sprzedaży
- planowanie czynności handlowych
- nawiązanie kontaktu
- sondowanie nabywców
- prezentacja oferty
- wyjaśnianie obiekcji
- negocjowanie warunków transakcji
- finalizowanie transakcji
- tworzenie i utrwalanie pozytywnych relacji z nabywcą
- analiza utraconych zamówień
3. Telemarketing
- funkcje i rodzaje telemarketingu
- zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej
- techniki w poszczególnych fazach wychodzącej rozmowy telemarketingowej
- komunikacja werbalna