Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi aspektami zbudowania skutecznej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Szkolenie skierowane jest do kierowników, menadżerów, specjalistów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, doradców, czy sprzedawców, zatrudnionych w mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.
Trening połączony z wykładem. W trakcie szkolenia przewidziana jest dyskusja i praktyczne rozwiązywanie konkretnych przypadków.
dr hab. Krzysztof Krukowski – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Od 2002 r. związany z Wydziałem Ekonomii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie – adiunkt. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy oraz zarządzaniu w dużych i średnich przedsiębiorstwach oraz przewodniczeniu w Radach Nadzorczych. Bogate doświadczenie trenerskie, głównie w zakresie kwestii marketingowych i zarządzania. Autor licznych publikacji naukowych i popularno-naukowych oraz prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych.
Termin:
27 – 28 czerwca 2017 w godzinach 9:00 – 18:30
Miejsce szkolenia:
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Spółdzielczości i Przedsiębiorczości Lokalnej WAMA-COOP, ul. Mickiewicza 21/23, 10-508 Olsztyn
Organizator szkolenia:
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Spółdzielczości i Przedsiębiorczości Lokalnej WAMA-COOP
SZCZEGÓŁOWA PROBLEMATYKA
1. Analiza istniejących oraz potencjalnych szans i zagrożeń w otoczeniu
- analiza czynników otoczenia ogólnego przedsiębiorstwa
- scenariusze otoczenia
- analiza stakeholder’s
- profil szans i zagrożeń
2. Analiza potencjału przedsiębiorstwa
- analiza sektora działania przedsiębiorstwa
- metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu
- analiza zasobów
- analiza łańcucha wartości
- cykl życia produktu
- metody portfelowe
3. Metody analizy szans i zagrożeń
- zestawienie atutów i słabości przedsiębiorstwa z zagrożeniami i szansami w otoczeniu
- analiza SWOT
- analiza ABC
4. Formułowanie strategii
- formułowanie różnych alternatyw strategicznych
- porównanie i ocena poszczególnych wariantów strategii
- wybór najlepszej strategii z punktu widzenia przyjętych kryteriów
Koszt udziału szkolenia
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu datę szkolenia.
+Uczestnictwo w zajęciach,
+Materiały szkoleniowe,
+Przerwy kawowe,
+Lunch,
+Certyfikat ukończenia
-Rabat